Vanochtend samen met Eva naar Meebo gekeken: zo'n chatkader staat toch wel echt cool op je weblog. Het is dus gelukt én ik weet hoe je hem online zet.
Ik zal hem morgen eens een tijdje aanzetten, kijken of het werkt ... woensdag 1 april (en dat is geen grap) van 9.00 - 12.00, voor wie wil chatten.
dinsdag 31 maart 2009
DING #10 Delicious
Ik zie hier vooral mogelijkheden voor mezelf en voorlopig alleen nog als een handigheidje om mijn favorieten overal te kunnen gebruiken en te rubriceren.
Ik hou van gemakkelijk dus ik heb gelijk een eigen Delicious account aangemaakt en de knoppen toegevoegd én uiteraard mijn collectie favorieten van de eigen computer geimporteerd in Delicious. Dat gaat makkelijk, ook het tags aanbrengen is een fluitje van een cent. Het is handig dat je eerst je eigen tag krijgt en dan de rest.
Tot nu toe heb ik mijn favorieten vaak geschoond, dat hoeft nu dus niet meer.
Zo blijft het lekker overzichtelijk.
Komende dagen af en toe verder kijken naar bookmarks, spelen met tags etc.
Gekeken op Delicious 23dingen maar ik vind niet echt iets wat ik toe wil voegen. Ik zie dat Shanne me al voor is geweest: de website staat er ook al op.
Nou ja, ik snap in ieder geval heel goed hoe dit werkt.
Ik hou van gemakkelijk dus ik heb gelijk een eigen Delicious account aangemaakt en de knoppen toegevoegd én uiteraard mijn collectie favorieten van de eigen computer geimporteerd in Delicious. Dat gaat makkelijk, ook het tags aanbrengen is een fluitje van een cent. Het is handig dat je eerst je eigen tag krijgt en dan de rest.
Tot nu toe heb ik mijn favorieten vaak geschoond, dat hoeft nu dus niet meer.
Zo blijft het lekker overzichtelijk.
Komende dagen af en toe verder kijken naar bookmarks, spelen met tags etc.
Gekeken op Delicious 23dingen maar ik vind niet echt iets wat ik toe wil voegen. Ik zie dat Shanne me al voor is geweest: de website staat er ook al op.
Nou ja, ik snap in ieder geval heel goed hoe dit werkt.
donderdag 26 maart 2009
Bibliotheek 2.0
Vandaag mijn weblog bij Bibliotheek 2.0 weer nieuw leven ingeblazen. Het is even rustig bij 23Dingen, dus tijd om wat extra dingen te doen. Straks even kijken of ik mijn weblog nog wat kan oppimpen.
maandag 23 maart 2009
Flickr slideshow
Hier een slideshow, is het ook mogelijk om op een eenvoudige manier bepaalde foto's wel en andere niet in de slideshow op te nemen?
donderdag 19 maart 2009
Twitterfilmpje gedownload
Geduld is een schone zaak ....
Toch gelukt dus met VidGrab.com. Nu maar even genoteerd voor als ik het weer niet weet.
Twitteren
Vandaag gekeken welke nieuwe berichten er zijn, dat is heel wat. Wat "ouwenelen" sommigen toch met elkaar. Heb gekeken op de site van Jan 2.0 en daar staat een leuk filmpje over twitteren. En gelijk natuurlijk ook reacties, veel mensen zitten dag en nacht op het web lijkt wel.
Zelf heb ik gisteravond gezellig met mijn zoon naar Ajax - tegen weet ik veel gekeken. Voetbal interesseert mij niet zo maar de gezelligheid met zoonlief op de bank is mij dierbaar.
Zou Jan dat nou ook weleens hebben, gewoon een avond niets doen ... en dan met iemand die ertoe doet "lijfelijk" aanwezig op de bank zitten en voor je het weet een goed gesprek hebben.
Ik vind in ieder geval het filmpje over twitteren veelzeggend. Zou het graag kopiëren naar deze site, maar dat krijg ik niet voor elkaar. De URL op dezelfde manier proberen te downloaden als het You Tube filmpje van de Raconteurs, maar het lukt niet.
Zelf heb ik gisteravond gezellig met mijn zoon naar Ajax - tegen weet ik veel gekeken. Voetbal interesseert mij niet zo maar de gezelligheid met zoonlief op de bank is mij dierbaar.
Zou Jan dat nou ook weleens hebben, gewoon een avond niets doen ... en dan met iemand die ertoe doet "lijfelijk" aanwezig op de bank zitten en voor je het weet een goed gesprek hebben.
Ik vind in ieder geval het filmpje over twitteren veelzeggend. Zou het graag kopiëren naar deze site, maar dat krijg ik niet voor elkaar. De URL op dezelfde manier proberen te downloaden als het You Tube filmpje van de Raconteurs, maar het lukt niet.
Abonneren op:
Posts (Atom)