woensdag 12 augustus 2009

Interactie gevraagd!

Het weblog westfriesebibliotheken is nu één week gelinkt aan de website en heeft iedereen al gekeken?
Je mag reageren op dit weblog westfriesebibliotheken of natuurlijk hier op Furelise-news. Alle deelnemers 23 Dingen, die aangegeven hebben mee te willen denken, hebben inmiddels een mail van Graafisch gehad voor een vervolg. Graag nog even hierop reageren. Heb je de mail niet meer dan even contact opnemen met Graafisch.

donderdag 6 augustus 2009

Interactie op de site

Sinds vandaag is de door Graafisch gemaakte weblog achter het "Biebblog" aan de website van onze bibliotheek gelinkt. Nu nog even een bericht op de homesite en kijken of er reacties binnenkomen van onze klanten.

maandag 3 augustus 2009

Biebblog in ontwikkeling

De start is gemaakt: er is een westfriesebibliotheken.blogspot.com ingericht door Graafisch. We willen voorlopig vanuit deze blog gaan werken aan interactie met de klanten. Het blog wordt binnenkort gekoppeld aan het blokje Biebblog op de website.
Tiplijsten, leuke filmpjes etc. inmiddels al aangleverd kunnen natuurlijk via Nieuws op de website worden getoond.

woensdag 29 juli 2009

Snuffelcatalogus werkt!

Het heeft even geduurd maar ... de snuffelcatalogus werkt.
Daar kunnen we na de vakantie heel veel plezier van hebben in de kleine kernen.
Nu alle andere zaken even goed op een rijtje zetten en dan storten Graafisch en ik ons op de uitbreiding van de website.

dinsdag 28 juli 2009

Daar ben ik weer!

Voor wie mij heeft gemist: ik ben er weer. Gelijk even de weblogs bekeken en de website. Zie nu dat de snuffelcatalogus nog niet is toegevoegd, er blijken toch nog haken en ogen aan te zitten. Hier word ik niet vrolijk van, gelijk de webbouwer gebeld en ... er wordt vandaag nog aan gewerkt.
Volgende week komt Graafisch hier haar bureau inrichten, vanaf 1 augustus werkt ze in Hoogkarspel. Héél fijn, dan kunnen we slagvaardig met de geinventariseerde ideeen beginnen.

donderdag 2 juli 2009

Even bijkletsen

Graafisch is nu bezig met de voorbereidingen voor het vervolg van 23Dingen op onze website. Zelf ga ik genieten van een vakantie in Italie - Pisogne.

woensdag 24 juni 2009

Hoe verder ...

Vanochtend samen met "Graafisch" gekeken naar alle reacties en hoe nu verder. Binnenkort komt er een mail naar jullie toe met daarin de eerst aanzet voor een vervolg op 23 Dingen.
Ik heb besloten om dit weblog toch af en toe te blijven vullen, dus graag jullie reactie als jullie dat fijn vinden.