woensdag 26 mei 2010
Met 10Dingen naar de eindstreep
Het gaat prima met het volgen van de 10Dingen, een aantal deelnemers heeft inmiddels de eindstreep al gehaald. De reacties zijn wisselend: het een spreekt meer aan dan het ander. We zullen voor de eindbijeenkomst een lijst met aandachtspunten maken die we kunnen bespreken, benieuwd of er nog nieuwe ideeen uitgewerkt kunnen worden.
maandag 10 mei 2010
10 Dingen
Het gaat prima met de online cursus 10 Dingen: de deelnemers zijn aardig "bij" en de meeste opdrachten worden op eigen kracht uitgevoerd. Ik ben reuze benieuwd of iedereen de eindstreep haalt, maar zoals het er nu uitziet gaat dat lukken.
donderdag 29 april 2010
eBooks en ePortal
Het gaat gebeuren: het beleidsteam heeft gekozen voor aanschaf van een collectie eBooks en ePortal. Binnenkort overleg hoe we het in de markt gaan zetten. Ferdy Vermeulen uitgenodigd voor extra informatie en advies. Bij keuze veel gehad aan klantenpanel en evaluatieformulieren medewerkers.
woensdag 21 april 2010
Twitteren
De twee tussenbijeenkomsten zijn goed verlopen, bijna iedereen enthousiast gekregen. Nu kijken wie er daadwerkelijk wat mee gaat doen. Zelf ben ik ook weer aan het twitteren geslagen. Ik begrijp er na de duidelijke uitleg van Immek ook meer van.
Misschien komen er nieuwe ideeen uit voor gebruik voor de bibliotheek.
Misschien komen er nieuwe ideeen uit voor gebruik voor de bibliotheek.
maandag 19 april 2010
Twitteren
Er wordt flink getwitterd door de maandagochtendgroep. Zeer enthousiaste reactie, daar doen we het voor!
woensdag 14 april 2010
Twitterbijeenkomsten
We zijn er helemaal klaar voor - volgende week twee twittersessies tijdens de 10Dingen cursus. Ben benieuwd of iedereen nog enthousiast is en of er nieuwe twitteraars bijkomen.
woensdag 31 maart 2010
10 Dingen van start
Abonneren op:
Posts (Atom)