woensdag 20 mei 2009

#20 Muziek online beluisteren in een sociaal netwerk

Dit is natuurlijk helemaal te gek voor een muzikant, ik ben nu bezig met duetten en zoek dus mooie samenzang. Hier kom je op ideeen, je kijkt bij een artiest en wordt getipt naar anderen te kijken. Dit is verslavend!
Ik heb me aangemeld op Last.fm en alvast iets van the Beautiful South beluisterd. Je mag tot 30 nummers beluisteren las ik in het artikel in de NRC.
De widget is inmiddels toegevoegd in mijn sidebar. Ga zo nog even goed kijken naar diverse artiesten, hopelijk lukt dat nog een beetje in werktijd want vanwege de kermis hier in Hoogkarspel kom ik er privé niet meer aan toe.
Muziek tijdens het werk heb ik eigenlijk nooit op, dat mag officieel ook niet in de kantoren. Ik mis het niet, ben meer een type van rustig werken.
Morgen een uitgebreide kermisborrel met 4 - 5 bandjes bij vrienden in de tuin, dat is dus zo'n kermisborrel waar ca. 200 mensen komen.
Vrijdag zelf optreden hier op de kermis dat is ook een kermisborrel waar ca. 200 mensen worden verwacht, zaterdag een feest en zondag maar zelf te kermis zoals ze dat hier zeggen.

3 opmerkingen:

  1. Hi,
    leuke flyer van de kermis, jullie staan er goed op. En jij bent ook al zo lekker bijgewerkt op de 23dingen. Ik vind lastfm ook erg leuk, maar er valt nog zoveel op te zoeken.
    groetjes, R2D23

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We willen onze gebruikers toch zo graag inspireren met goede (luister)tips. Het lijkt erop de Last FM daarin beter slaagt dan welke bibliotheek dan ook. Hoe kunnen wij daarvan profiteren en het inzetten in onze dienstverlening?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave poster/flyer! En was het een leuk optreden?
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen