maandag 4 mei 2009

Statistieken en ander template

Statistieken toevoegen is na het bekijken van het filmpje erg eenvoudig. Ook omdat we natuurlijk al diverse gadgets hebben toegevoegd.
En het werkt, de statistiek loopt op.

De template veranderen ga ik eerst op mijn andere weblog uitproberen, ik ben toch aardig gehecht geraakt aan de bestaande.
Dat lukt dus niet, ik zie dat in het filmpje er een bovenste balk staat die ik niet heb.
Het is uiteindelijk toch gelukt zie mijn Cluesite.
Dat is toch wel een gaaf gezicht zo, maar ik hou mij Furelise-site maar zoals hij is,
dit is leuk voor als je begint maar om nu alle info - met risico van - over te zetten ...
Heb het uiteindelijk zo gedaan:
1. Op google free templates xml gevonden
2. Bij één op download geclickt
3. Deze niet opgeslagen maar geopend
4. Helemaal geselecteerd en gekopieerd
5. Bij indeling, html bewerken de bestaande vervangen
6. En zie het resultaat
En als laatste ook deze blogspotnaam aangepast.

3 opmerkingen:

  1. Heb, nieuwsgierig als ik ben even gekeken.
    Ik vind de kop(met titel) erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Well done! Leuk dat je ook voor je band een blog bent begonnen. Schrijven de andere bandleden ook mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor jullie reactie. Nee, de andere bandleden schrijven nog niet mee. Ik spreek ze binnenkort weer of ik mail het ze. Ze weten wel dat ik ermee bezig ben en juichen dat toe.

    BeantwoordenVerwijderen