maandag 9 maart 2009

#5 RSS feeds vinden

Dat lukt goed om RSS feeds te vinden en toe te voegen. Alleen het rubriceren van Netvibes lukt niet erg. Ik kan een nieuwe tab toevoegen en dan komt er netjes tab4 te staan, maar wat doe ik dan verder. Hoe kan ik dan van de pagina Algemeen de feeds naar bv. deze tab krijgen. Misschien kom ik er nog achter en anders gaat dit maar aan mij voorbij.

Ik zie overigens wel dat RSS prima werkt vooral als attendering naar onze klanten. Ik heb gevraagd om RSS ook toe te voegen aan onze website.
Tot nu toe heb ik de sites die ik zelf regelmatig bezoek onder "mijn favorieten" staan, maar dat dan wordt wat onoverzichtelijk.

Bij de instellingen mijn meest gebruikte emailaccount genoteerd voor reactie. Ik vind het trouwens helemaal niet erg als iedereen op mijn weblog kan komen, gewoon geen dingen erop zetten die je niet wilt dat anderen weten.

1 opmerking:

  1. Dat is nou het leuke van Netvibes, je kunt de boel gewoon heen en weer slepen. Klik op de titelbalk van een rss-feed, hou de muisknop ingedrukt en trek de feed naar (op) een andere tab. Tabs kun je aanpassen. De actieve tab heeft het woordje "bewerken" naast de tabnaam staan. Gewoon lekker klikken en zien wat er gebeurt.

    BeantwoordenVerwijderen