dinsdag 10 maart 2009

DING #6 Flickr


The Raconteurs
Originally uploaded by Maddy Julien

Het ging nog niet van harte maar toch ..... zie hier een foto binnengehaald uit Flickr. Ik heb ze twee jaar geleden op Pinkpop gezien en sindsdien spelen we "Steady as she goes", even kijken of ik daar straks een filmpje van kan downloaden naar deze weblog.

Dat filmpje downloaden is nog niet gelukt, misschien kan een collega mij daarmee helpen.

Morgen neem ik mijn digitale camera mee en kijk of ik wat
foto's op Flickr kan plaatsen.
Dit spreekt mij meer aan dan Netvibes, ik zie mij dit wel doen. En ik denk dat dan delen ook heel leuk is.

2 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar je eigen foto's en je ideeën hoe je Flickr voor de bibliotheek in kunt zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe je Youtube-video's en meer kunt downloaden staat in dit artikel.

    BeantwoordenVerwijderen