donderdag 19 maart 2009

Twitteren

Vandaag gekeken welke nieuwe berichten er zijn, dat is heel wat. Wat "ouwenelen" sommigen toch met elkaar. Heb gekeken op de site van Jan 2.0 en daar staat een leuk filmpje over twitteren. En gelijk natuurlijk ook reacties, veel mensen zitten dag en nacht op het web lijkt wel.

Zelf heb ik gisteravond gezellig met mijn zoon naar Ajax - tegen weet ik veel gekeken. Voetbal interesseert mij niet zo maar de gezelligheid met zoonlief op de bank is mij dierbaar.

Zou Jan dat nou ook weleens hebben, gewoon een avond niets doen ... en dan met iemand die ertoe doet "lijfelijk" aanwezig op de bank zitten en voor je het weet een goed gesprek hebben.

Ik vind in ieder geval het filmpje over twitteren veelzeggend. Zou het graag kopiƫren naar deze site, maar dat krijg ik niet voor elkaar. De URL op dezelfde manier proberen te downloaden als het You Tube filmpje van de Raconteurs, maar het lukt niet.

3 opmerkingen:

  1. Ik zou zeggen vraag het hem. Ik denk dat dat zeker het geval zal zijn. Je kunt het filmpje op jouw weblog krijgen door op het driehoekje rechtsonder het filmpje te klikken. Kopieer de code onder "Insluiten". Maak een nieuw blogbericht, kies voor "Html bewerken" en plak de code er in. Klaar is Furelise.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is het idee wat ik erbij heb, misschien is het als je goed thuis bent in dit alles wel zo snel dat je tijd genoeg overhoudt. Maar zoal het nu op mij overkomt, denk ik nog ... waar haalt iemand de tijd vandaan om zoveel bij te houden.

    BeantwoordenVerwijderen