dinsdag 31 maart 2009

DING #10 Delicious

Ik zie hier vooral mogelijkheden voor mezelf en voorlopig alleen nog als een handigheidje om mijn favorieten overal te kunnen gebruiken en te rubriceren.
Ik hou van gemakkelijk dus ik heb gelijk een eigen Delicious account aangemaakt en de knoppen toegevoegd én uiteraard mijn collectie favorieten van de eigen computer geimporteerd in Delicious. Dat gaat makkelijk, ook het tags aanbrengen is een fluitje van een cent. Het is handig dat je eerst je eigen tag krijgt en dan de rest.
Tot nu toe heb ik mijn favorieten vaak geschoond, dat hoeft nu dus niet meer.
Zo blijft het lekker overzichtelijk.
Komende dagen af en toe verder kijken naar bookmarks, spelen met tags etc.
Gekeken op Delicious 23dingen maar ik vind niet echt iets wat ik toe wil voegen. Ik zie dat Shanne me al voor is geweest: de website staat er ook al op.
Nou ja, ik snap in ieder geval heel goed hoe dit werkt.

1 opmerking:

  1. Kijk en dat is dan weer lekker. Denk ook eens aan gezamenlijke favorietencollecties voor het inlichtingenwerk.

    BeantwoordenVerwijderen