dinsdag 17 maart 2009

DING #8 Flickr

En een leuke puzzel gemaakt van een foto welke is gebruikt voor de website.
Als je dit goed onder de knie wilt krijgen zul je er denk ik veel tijd aan moeten besteden.
Ik heb ooit met een neef een kalender gemaakt voor mijn ouders en toen samen flink wezen fotoshoppen. Hij had daar toen een programma voor gekocht. Nu kan dat dus, als je het niet te ingewikkeld wilt doen, gratis.
En ook een badge maken is dus prima gelukt, dat is wel heel eenvoudig zo. Ook hier zie ik ons C&E-team en PR-medewerkers mee werken.

Ik lees de toch wel grote stukken informatie maar van beneden naar boven. Ik ben begonnen met mijn Flickr-account aan te passen. Dat is prima gelukt, is heel eenvoudig nu.
De groups bekeken, dit is niet zo mijn ding ... misschien voor PR (tentoonstellingen).


1 opmerking:

  1. Het leuke is, dat het er meteen heel professioneel uitziet, zonder dat je allerlei ingewikkelde dingen hoeft te doen. Maar ik zweer toch bij Photoshop.

    BeantwoordenVerwijderen